Vyhľadávanie

+

WEBINÁR – Marketing s novými príležitosťami

Cieľom webinára je poskytnúť účastníkom prehľad potenciálu a nástrojov kľúčového zdroja manažmentu organizácie. Marketing ovplyvňuje základné podnikateľské, konkurenčné a predajné stratégie.

Kombinácia dobrého porozumenia marketingu, ako podnikateľského nástroja a schopnosti využiť už spomenuté technológie znamená šance získať náskok pred konkurenciou už pred konsolidáciou ekonomiky v nasledujúcich mesiacoch.

Určený je predovšetkým pracovníkom obchodných a marketingových oddelení a manažérom firiem.

Jednodňový webinár od 09:00 do cca 14:00 hod. (v závislosti od diskusie)

V cene sú zahrnuté pracovné materiály a potvrdenie o absolvovaní školenia.

Miesto konania: Online

Prihlášku môžete vyplniť aj keď termín konania nie je stanovený. Budeme Vás evidovať, ako záujemcu a konkrétny termín Vám včas oznámime.

Ako to celé prebieha nájdete popísané tu.

Termín
Termín podľa záujmu
Kategória
Marketing
135 € 162 € s DPH
Prihláška na kurz

Obsah webinára

  • Čo je marketing? Aká je jeho úloha v stratégii podnikania?
  • Ako sa mení podnikateľské myslenie?
  • Čo je vlastne našim produktom?
  • Čo sa skrýva za tajomstvom úspešných produktov? Produkt ako tovar.
  • Kreovanie perspektívneho produktu, základ úspešnej podnikateľskej stratégie.
  • Trhy – miesto hodnotovej výmeny.
  • Kritický pohľad na kapacitu trhov.
  • Náš zákazník, náš pán. Zákazník – stavebný prvok každého trhu.
  • Analýza zákazníkov. Poznanie zákazníkov, odpoveď na základné otázky nášho podnikania:
    • Čo?
    • Pre koho?
    • Ako?
    • Kde?
    • Za čo?
    • Prečo?
  • Má alebo nemá zákazník vždy pravdu?
  • Konkurencia náš najvernejší súputník. Konkurencia ako zrkadlo pre „podnikateľský make up“.
  • Analýza konkurencie.
  • Ako zlepšiť svoju konkurencieschopnosť – pohľad na základné stratégie.
  • Marketingová komunikácia – čomu slúži?
  • Komunikačné kanály.
  • Ako vytvoriť obsah marketingovej komunikácie?
  • Výhody a nevýhody komunikačných médií.
  • Problém vzájomnej podpory komunikačných kanálov pre vytvorenie synergického efektu.
  • Nové média, nové šance.
  • Nové média ako cesta pre kreovanie nových potrieb a nových trhov.

Prihláška na kurz

    Kontaktný formulár

    V prípade, že máte o tento kurz záujem a nie je stanovený termín konania alebo Vám termín nevyhovuje, vyplňte formulár. Budeme Vás kontaktovať.

    ID kurzu:

    Zvolený kurz:

    Meno*

    E-mail*

    Telefón (pokiaľ možno mobilný)

    Doplňujúca otázka

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov podľa nariadeniaGDPR
    Súhlasím so zasielaním informácií o kurzoch