Vyhľadávanie

+

WEBINÁR – Efektívna komunikácia so zákazníkom

Cieľom webinára je naučiť účastníkov správne komunikovať v rôznych situáciách. Budú ukázané rôzne formy prezentácie a účastníci sa naučia zvládať stres z prezentácie.

Cieľovou skupinou sú manažéri firiem, pracovníci oddelení ľudských zdrojov (HR) a pracovníci styku s klientmi alebo verejnosťou.

Jednodňový webinár od 09:00 do cca 15:00 hod. (v závislosti od diskusie)

V cene sú zahrnuté pracovné materiály.

Miesto konania: On-line

Prihlášku môžete vyplniť aj keď termín konania nie je stanovený. Budeme Vás evidovať, ako záujemcu a konkrétny termín Vám včas oznámime.

Ako to celé prebieha nájdete popísané tu.

Termín
14.05.2020
Kategória
Aktuálne termíny
Komunikácia
NOVÉ V NAŠEJ PONUKE
135 € 162 € s DPH
Prihláška na kurz

Obsah webinára

  • Komunikácia jej sféry a druhy s osobitným zameraním na komunikáciu v organizáciách.
  • Komunikačný efekt.
  • Bariéry a motivátory komunikácie – Niektoré kultúrne aspekty komunikácie – jazyk, sociálna diferenciácia, kultúra, hodnoty, vzorce správania.
  • Efektívne stratégie a taktiky v komunikačnom procese.
  • Tvorba komunikačného obsahu a komunikačný efekt.
  • Komunikácia v konkrétnom prostredí. Aby sme mohli komunikovať, musia si nás všimnúť.
  • Komunikačné kanály – Charakteristiky komunikačných kanálov – možnosti vzájomných kombinácii komunikačných kanálov.
  • Komunikujeme aj keď mlčíme – Problematika nepriamej komunikácie (imidž, prostredie, neverbálna komunikácia).
  • Asertívna komunikácia.
  • Aktívne počúvanie.
  • Niektoré aktuálne trendy v „komunikácii“, manipulácia, propaganda, skrytá reklama, brainwasching, a pod., využívané aj v trhovom prostredí.
  • Komunikačné technológie, bezpečnosť komunikácie a manažment výsledkov komunikačného procesu.
  • Niektoré špecifické komunikačné cesty: internet – webová komunikácia, sociálne média, maily, telefonovanie, reklama, využívanie audiovizuálnych a printových médií, reklama a guerila marketing.
  • Nástrahy mediálnej komunikácie – stručne o tom ako môžete byť médiami vedome alebo nevedome zneužitý. Zákon o voľnom prístupe k informáciám, o čom musíte a o čom nemusíte novinárom.
  • Krízová komunikácia.
  • Hodnotenie efektivity komunikácie.
  • Prezentácia od A po Z – príprava, štruktúra, ako využiť svoje pozitíva a zakryť negatíva.
  • Práca s auditóriom – zvládanie nepríjemných alebo ťažkých otázok.
  • Zvládanie negatívnych reakcií, zvládanie „zlodejov show“, zvládanie konfliktu s auditóriom – asertivita, ústup, trik, humor, zvládanie špecifických podmienok prezentačného prostredia – priestor, svetlo, technické zariadenia.
  • Vizuálna podpora prezentácie, slajdy a postre.

Prihláška na kurz

Kontaktný formulár

V prípade, že máte o tento kurz záujem a nie je stanovený termín konania alebo Vám termín nevyhovuje, vyplňte formulár. Budeme Vás kontaktovať.

ID kurzu:

Zvolený kurz:

Meno*

E-mail*

Telefón (pokiaľ možno mobilný)

Doplňujúca otázka

Súhlasím so spracovaním osobných údajov podľa nariadeniaGDPR
Súhlasím so zasielaním informácií o kurzoch